Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Sabtu, 6 November 2010

Masak Lemak Rebung Dengan Udang



Resepinye ade kat sini tapi cuma bezanya yang ini isi udang.

12 ulasan:

Wanzie berkata...

suka juga masak rebung ni... tak pernah makan....

MATAHARI berkata...

wanzie:kna cuba dulu bru tau.

ozzy berkata...

salam..

Tak pernah makan nasi lemak dgn rebung ni..lagipun mmg jrg sgt mkn nasi lemak

Ena berkata...

owh.. nasi lemak ngan masa undang masl lemak rebung?? mrmm 1st time dgr.. hehe.. maaf jakun sikit.. tapi udang tu nampak emarik la.. hadoyaiii

gadisBunga berkata...

amboi. sungguh menggiurkan!

Joe berkata...

sodap tul terliur aku, rebung memang aku suka..

MATAHARI berkata...

ozzy : rebung ni biasanya org mkn dgn nasi putih biasa je.
ena:rebung ni mkn dgn nasi putih ....maaf salah faham bkn mkn dgn nasi lemak.
gadis bunga:mmmm

MATAHARI berkata...

joe:sya pun suka jg

ahmad jo berkata...

sedapnyerr udang.! nyam3

Naz berkata...

Assallamualaikum
Emmmm.. sedapnya rebung tu..Cuma tak pernah makan dgn nasi lemak jer..Terliur lak rasa ni..Mintak sikit boleh..hehehe:)

moklong berkata...

asben ina mmg suka lauk ni kak ana. tp ina x suka. selalunya mak mertua yg masakkn utk asben.

MATAHARI berkata...

ahmad jo:jemput2 jamu mata.
naz:rebung ni mkn dgn nasi putih
biasa bkn nasi lemak...
moklong:mmg lah lauk ni baunya kurang menyenangkan tapi sedap.

Recent Visitors