Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Rabu, 3 November 2010

Aiskrim Bandung


14 ulasan:

kiwi berkata...

lme x mkn eskrem cmni.

MATAHARI berkata...

kiwi:cuaca panas2 ni mmg sedap minum aiskrim camni

cik zulaikha berkata...

sedapnya.. balik rumah nanti nak buat jugak la.. hehhe...

fzi berkata...

Salam...
Akak baru je beli plastik eskrim dekat NSK last week... anak2 dara yang berdua kat umah ni pakat2 nak buat eskrim mesia... ley la buat yang bandung sama... hehe

Cik Mawar berkata...

salam ukhwah..
mak mawar jual ais krim nie
dari mawar kecik lagi..
he he..nak berenti..sian kat budak2 lak
still jual sampai skrg.
1 btg 10 sen :D

MATAHARI berkata...

cik zulaikha:ok lh tu.
fzi:mmg sesuai lah dgn cuaca panas ni skrg.
cik mawar:sya pun jual jg kt umah tapi satu btg 20 sen.

LaYar_LaRa berkata...

dh lama x mkn eskim camni...winndduuuuuuuu :'((

moklong berkata...

ms kecik2 dulu suka sgt eskrim nih... blk skolah mesti beli...

gadisBunga berkata...

lama dah mkn eskrem ni...

MATAHARI berkata...

layar lara:jom minum.
moklong:rindu zaman kcik2 dulu.
gadis bunga:btol2

Joe berkata...

wow! sodapnya... dah lama tak pekena aiskrim m'sia ni..

MATAHARI berkata...

joe:btol tu sesekali minum sedap jg kan.

ibu wafiq berkata...

aiskrim bandung!!lamanya tak makan..dulu2 seposen sebatang..skarang ntah brape harga agaknyer...

MATAHARI berkata...

ibu wafiq:aiskrim ni sya jual kt umah ....20 sen sebtg

Recent Visitors