Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Isnin, 8 November 2010

Bangunan Pelik












Sumber: Internet

13 ulasan:

My Little Diary berkata...

ish3x... peliknyaa

LaYar_LaRa berkata...

kreatifnya durang nih,,,agak2 kat mesia ni bgunan apa yg plik...:)

MATAHARI berkata...

my little diary:tu lah pasal,dpt jg kita tumpang tengok kan.
layar lara:mmg kreatif

ozzy berkata...

salam..

Manusia semakin kreatif..kita je masih byk ketinggalan

MATAHARI berkata...

ozzy:btol tu pozi

gadisBunga berkata...

kite kat malaysia ni terrrrrlalu byk guidelines. sebab tu kreativiti kite terbatas! huhu

MATAHARI berkata...

gadisbunga:btol jg tu

Ena berkata...

pelik2 sungguh! sampai cam tak caya ada bangunan & kediaman camtu.. ish2x..

MATAHARI berkata...

ena:ya lah kan

moklong berkata...

mak aiii...mcm mn diaorg tfkr nk buat bangunan cam gitu erk...

MATAHARI berkata...

moklong:tu lah kreatif btol diaorg ni kan

aziramsa berkata...

memang kreatif. org2 kita pun kreatif jugak namun tak berani nak kedepankan dan jadikannya benda yang boleh nampak.lagi satu, org2 kita juga banyak kritik dr hargai benda2 seni macam ni...cuma pandangan peribadi hasil pemerhatian sekeliling.allahua'lam.

MATAHARI berkata...

aziramsa:setuju sgt dgn pandangan awk tu

Recent Visitors