Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Isnin, 30 Ogos 2010

Kuih Lapis Warna Warni 2



Assalamualaikum.....Dalam sedar tak sedar dah 20 hari kita berpuasa. Rasa macam baru jee puasa. Cepatnye mase berlalu. Ini bermakna dah tak lame lagi 1 Syawal bakal tiba. Di kesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-53 kepada semua rakyat Malaysia...
Berbalik kepada menu, hari ni nak post kuih lapis warna-warni yang dua hari lepas. Nak resepi, tengok kat sini .

17 ulasan:

Rasli Jaafar berkata...

Amboi sedapnye...

kiwi berkata...

bestnye...pose ni x mkn lg kuih lapis..hehe

MATAHARI berkata...

rasli ; boleh lah utk mkn sndri.
kiwi ; kna cari kuih ni.

~SukEMakAn~ berkata...

sedapnye!

Aida Ali berkata...

Salam Merdeka dan Selamat Menyambut Hari Raya

zulkbo berkata...

السلام عليكم
bertandang lagi..
moga sihat selalu orang
di sini..carilah keberkatan
10 malam terakhir..Insyaallah
Baraka Allahu Lakuma..

MATAHARI berkata...

sukamakan,aida ali,zulkbo : selamat berpuasa smua

sweetsal berkata...

aduh...sedapnye kueh lapis tu, warna warni lagi..

MATAHARI berkata...

sweetsal ; msa rajin lah tu yg buat bnyak lapis ...hehe

fuzidss berkata...

Salam..gabungan warna yang cantik... akak follow ya. Thanks

MATAHARI berkata...

fuzidss ; wslam .time rajin ni

little black dress berkata...

yummy...
piqa ske sgt mkn kuih lapis...
kek lapis sarawak pon ske gak..
wee~

MATAHARI berkata...

little black dress : suka jg mkn kuih lapis

azzey berkata...

tengok rupa kuih ni pun dh berselera...

MATAHARI berkata...

azzey : boleh lah cuba buat kuih ni tapi rumit & lama skit lah utk melapisnya

cik Nemo berkata...

macam sedap je!

MATAHARI berkata...

cik nemo...cuba lah buat sndri kuih ni,bru tau rasanya

Recent Visitors