Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Khamis, 2 September 2010

Popia Nestum

                Sebelum dibungkus
Dah siap dipacking

100 biji dalam 1 bekas

Assalamualaikum. Hari ni nak post kuih popia nestum. Lega betul rasenye dapat siapkan kuih popia ni yang ditempah oleh jiran dekat-dekat rumah. Kena utamakan yang orang punye dulu. Yang tuan rumah, buat kemudian takpe.

13 ulasan:

sayangsayangibu berkata...

sedapnya
sya suka makan nestum popia ;p

MATAHARI berkata...

sayangsayangibu : kmi pn suka jg

Rasli Jaafar berkata...

Sekali pandang mcm kuih siput..tak pernah lagi try ni..hu hu

fiddeOmar berkata...

alamak...kenapa nampak mcm sedap???

MATAHARI berkata...

rasli : kna lah cuba mkn kuih ni
fiddeomar : kna cuba ni

maz berkata...

Salam kenal n knjung bls kak ana..mksih ye sdi sngah dpur kcik kita tu..cntik la kuih lapis kak tu..kemas sngat..rjinnya ka buat popia kecik2 tu..klu kita mkn bleh la..hehe..remah kan nk buat tu..

MATAHARI berkata...

maz: mamang betullah, remeh buat kuih popia nie...Tapi anak-anak suka makan

moklong berkata...

saya suka... sedap kuih ni... klu mkn msti x sedar tetiba dh hbs...

MATAHARI berkata...

moklong : btol 2

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

berapa satu pek ne

MATAHARI berkata...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF: RM10 1 bekas

azzey berkata...

rajin buat bisnes ye...:)

p/s: slm ziarah

MATAHARI berkata...

azzey : utk mengisi masa lapang je,sambil - sambil xde buat apa kt umah

Recent Visitors