Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Khamis, 17 November 2011

Tugu Negara
























5 ulasan:

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

1st time melawat sini di alam persekolahan dulu.. excited sungguh dr kg melawat bandaraya KL.. Tugu Negara antara salah satu tempat yg di lawat.. hehe.. pastu kali ke dua pegi sini beberapa tahun lepas pulang dari Cameron Highland sbb mak teringin nak tengok.. so bawakanlah.. skrg ramai dah org niaga kat situ yer...

mama sara nur berkata...

assalam
bertahun duk kl tp lum sampai lg sini huhu sedeh kan...
memang patut pergi ni bawa anak2 supaya diorg tahu camna tugu negara kan...insyaaallah

MATAHARI berkata...

madihaa:skrg mmg dah ramai yg meniaga kt citu tapi harga paham2 je lah tmpt pelancong mesti mahal .
mama sara:wslm.mmg patut pun bwk anak g tmpt2 mcm ni tmbah lgi musim cuti skolah dah brmula.

Norgadis Labuan berkata...

kali terakhir melawat tugu negara 1985, lamanya dah berlalu, keadaan sekitar pun dah nampak ada perubahan...

MATAHARI berkata...

norgadis:mmg dah bnyak perubahan skrg.

Recent Visitors