Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Ahad, 18 September 2011

Mat Putih Datang Beraya




Anak jiran semasa kami tinggal di Keratong 3 dulu. ( Mat Putih ) - 17/9/2011

4 ulasan:

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

assalam...

ehh.... pernah tinggal di keratong ke? skrg siapa ada kat keratong 3 tu? mak saya pun dok keratong jugak... keratong 1.....

MATAHARI berkata...

madihaa:wsl.
masa dulu sebelum kami brpindah ke KL kami tinggal di keratong 3,suami kja kilang sawit di keratong 3.tapi sebelum kwin saya pernah dduk dgn pak sedara kt keratong 1.pak sedara saya jual ikan kt pasar mlm,namanya ismail hashim.umah dia dkt dgn skolah agama.mak & ayah peneroka jg tapi di jengka

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

pernah kerja kilang sawit ye.. pakcik suami sy pun part time keje kilang sawit jugak.. tp dia peneroka keratong 3.. entah2 sama kilang tak? cuba tanya husband kot2 dia kenal dengan Azman yg dok krtg 3 tu.. badan gempal2 muka bulat2 sikit.. hehe..
kalau tanya mak sya mungkin dia kenal ngan pak sedara ana tu.. tp sy tak pasti...tp kalau tengok mungkin kenal sbb selalu jugak ke pasar mlm/tani tu.. cuma tak tau nama.. kalau yg sama blok dgn mak saya kenal lah.. ada jugak yg jual ikan pasar tani tu org gelar Mat Dahan (rasa nama dia betul tu).. kalau kebetulan ada balik keratong time raya.. jemputlah ke rumah sya kat sana.. itupun kalau sy pun beraya sanalah..
ana tak sekolah kat keratong ke dulu? atau dok ngan pak sedara dah lepas sekolah..
nampak kita ni byk persamaan kan.. pernah dok Rompin, pernah dok Keratong.. & skrg sama2 dok kat PJ.. jemputlah dtg rumah sy kat PJ senang2..

MATAHARI berkata...

madihaa:saya mmg knal dgn pak cik suami yg dicrita kan tu....sbb pernah tngok gmbar dlm blog .lgipun saya dduk kt keratong 1 umah pak sedara tu (masa blum kwin)kja dikedai mara keratong 3(kedai pak sedara tu dikeratong 3)brtemu jodoh disitu(masa tu suami kja kilang sawit dikeratong 3).saya x pernah skolah di keratong.teringin jg nk g umah tapi x tau lah kt mna.

Recent Visitors