Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Khamis, 16 Disember 2010

Bekas MILO



Bekas MILO dulu-dulu...Kalau tak silap beli masa tahun , 1995 atau 1996

11 ulasan:

Y@D@M berkata...

OLD SCHOOL punye...
kat umah pun de gak ;-)

MATAHARI berkata...

y@d2m:brg lama ni skrg dah xde agaknya

LaYar_LaRa berkata...

bekas milo mak saya juga begini....:)

iBu...gUru berkata...

ai pun ada koleksi tu..........

MATAHARI berkata...

layar lara:bkas ni mmg elok simpan gula sbb semut x lepas nk masuk.
ibu guru:saya suka bekas mcm ni nmpk lain dari yg lain tapi sygnya skrg dah xde lagi bkas mcm ni.

sonata anak kancil berkata...

suka juga mende macam ni...tapi semuanya tak cukup geng! seronok menyimpan sebab sekali keluar aje...lepas tak ada lagi...unik

Yan berkata...

Kalau cam ne, INSYALLAH semut tak masuk

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

bagusla akak niiii
lama tuuu simpan n elok lagi leh guna. :-)
skang ni mane ade kaca2 lagi
semua pastikkk uhuhu

MATAHARI berkata...

sonata anak kancil:mmg lah bkas2 yg unik mcm ni hanya kluar sekali je lepas tu susah dah nk jumpa.
yan:btol lah bkas ni mmg susah semut nk masuk.
rose:akak syg sgt bkas ni sbb dah xde dah skrg ni

nikths berkata...

wah banyaknya.simpan elok2 sebab memang rare ni.

MATAHARI berkata...

nikths;btol2 mmg dah xde lagi buat masa skrg botol mcm ni

Recent Visitors