Welcome to MATAHARI71

Text generator

Pengikut

Rabu, 2 Februari 2011

Aiskrim lagii...


Aiskrim rambutan, aiskrim mangga, aiskrim bandung dan aiskrim asam boy/asam masin

12 ulasan:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

tingat zmn kecik2 dolu.. ekekek..
mak salu buatkan n ltk dlm peti es..
eskrem tak keras lg pun dh tibai, asik2 bukak pintu peti.. :P
tak sapai ptg, licinnnn!!!

dyea irdina berkata...

aiskim mampu beli masa zaman budak2 dlu..tp anak sy skrng tak pandai mkn aiskim ni..sy je yg mkn

ab@h_Izz berkata...

pakar membuat ni..wife sendiri pun tak khatam lagi nak ikat hujungnya...kena ada skill, kalau tak kontot2 la jawabnya aiskrim tu..

MATAHARI berkata...

leily:nasib baik kt umah anak2 dah jemu sbb mmg jual aiskrim ni kt umah tu yg diaorg dah tak kisah.
dyea irdina:bdk2 skrg dah pndai memilih kan?.
ab@h izz:hehehe dah biasa sbb buat hari2,dah 2 thn jual aiskrim ni.

LinRosly berkata...

Assalamualaikum Ana...


Terima kasih selalu singgah di blog Kak Lin....Bila ada kesempatan Kak Lin mesti singgah di blog Ana...Jap lagi Kak Lin nak bertolak ke Kajang...Insya Allah jumpa lagi....
Muaaaaaahhhhhhhhhh

MATAHARI berkata...

lin rosly:wslm.terima kasih jg sudi singgah kt cni

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi berkata...

Salam kenal =0).
nengok gmbr ais krim tu, tetiba terkenang zaman kecik2 dulu..hehehehe...

MATAHARI berkata...

vivi lim:btol2 nostalgia aiskrim ni .

nuyin2u berkata...

wah...jual aiskim kaaa

MATAHARI berkata...

nuyin2u:ya jual skit2 kt umah

Norhana berkata...

wow!!..aiskrimm....bestnye..dah lama tak buat.. masa kecik2 dulu selalu suroh mak buat. hehe

MATAHARI berkata...

norhana;musim panas2 ni sedap jg dpt minum aiskrim ni

Recent Visitors